söndag 19 juli 2009

Fyyy va längesen jag var här och skrev ett par rader! Kan ju kanske ha att göra med mitt "nya" jobb. Ska sanningen fram så är det ju ett gammalt jobb med en ny possition =)
Det är så här att Bäcka Herrgård har köpt Hotell Siljan och anställt mig som Gordon F*ing Ramsey!!! Ja det är precis så det är! Mitt liv just nu går ut på att kolla så att ALLA kommer till jobbet, gör sitt jobb, att det finns varor hemma så att dom kan göra sitt jobb, ta div. diskussioner med dom som hemskt gärna vill jobba och tala om hur mitt jobb skall göras men som borde njuta av sin ledighet/pension.....
Men det bästa av allt är att det är skit kul! Visst det tar massor av energi och kraft.... Men det är en riktig utmaning!!

På hemmma fronten har våra altandörrar änligen kommit på plats, det vart så fint! Jag har börjat måla fönsterna på utsidan och vehögen ligger kvar=)

Nu när jag så smått börjar se ett ljus i tunneln har jag börjat spåna på en liten semester med mina tjejer. Agnes vill träffa Pippi och Julia vill tilll Grönan och jag vill shoppa så Sthlm får det bli ett par dagar i början av augusti. Daniel han vill bara jobba..... Så han får göra som han vill, om inte annat så kan han väl passa på att spela lite golf när vi är borta.Ta sovmorgon och kanske längta lite efter oss??

Nää nu ska jag dricka en stilla kopp kaffe innan målningen sen jobb! Idag ska jag jobba som städerska fram till 15 sedan kock till 19 och slutligen receptionist =)

Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

  1. Måste vara skönt med ett så varierande jobb..... ;o)
    Vi måste ses snart igen....

    SvaraRadera