torsdag 23 juli 2009

Dagarna bara springer i väg..... Idag gör jag min sista dag på mitt gamla jobb. Snyft!
Det känns lite konstigt jag har ju jobbat med Fanny i 4 år, hon skulle precis fylla fyra när jag började hos henne. Men ingen är oersättlig och hon har fått en jättebra assistent som tar över efter mig. Men jag kommer att sakna familjen. Som tur är så har jag fått en bra relation till dom så jag kommer så klart att "våldgästa" dom titt som tätt =))) och skvallra om ass.!!! Hihi!

Varför är jag aldrig nöjd... Jag strävar efter något nytt och spännande hela tiden. Nya utmaningar ska det vara annars lider jag av tristess. Nu funderar jag på att köpa mig en häst eller det har jag tänkt länge men inte riktigt känt att ekonomin tillåter men nu jobbar jag mer och skulle nog ha råd $ ) och givetvis så finns det en pålle som intresserar mig lite extra mycket. Jag ska ta en tur med min syrra och dotter nästa vecka och se vad det är för en "liten" kille som dom tycker skulle passa mig. Spännande va???
Men om jag nu ska ha en häst så måste jag nog göra mig av med en av mina älsklingar.... Harry, han behöver verkligen få komma till någon som har all tid i världen att mysa och han vill ju vara nr 1 . Som läget är nu så har jag tid men med en till häst skulle det nog inte fungera. Men vi får se vad som händer o fötter!

See yaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar