tisdag 8 december 2009



Jag vet jag borde skämmas...... Men jag har helt förträngt det här med bloggandet! Jag har haft "tusen järn i elden"....




Eftersom jag ändå inte har något att göra så köpte jag mig en häst.... Jag vet dom flesta himlar lite med ögonen och tänker -har hon inte små barn hemma? är hon inte hotellchef? Hur har hon tid?? Vuxna människan 30 år borde veta bättre!!! Men nej jag vet inte bättre, min äldsta dotter har också en häst/ ponny och nu har änligen VI kvalitetstid tillsammans! Hur många 13-åringar delar samma intresse som sina föräldrar och kan dessutom göra det ihop? Jag vet inte men det känns helt underbart att få en stund tillsammans då och då på hästryggen! Nino (som han heter) har gett mig frihet. Jag är väl inte helt hundra på att Daniel håller med pga all tid det tar, men han har hela tiden stått bakom mitt beslut. . . .

2 kommentarer:

  1. Tur att du har en kille som Daniel, inte många andra hade orkat....
    Kul att du och Julia har kul tillsammans!!
    Dessutom är han ju jäkligt fin, han, din andra kille ;o)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Ja han e bäst på alla sätt och kommer alltid att vara no.1 !! Om man vill ha varandra kvar så måste man respektera att man har olika intressen.... För mig är stallet ett måste för att må bra, det vet han ju om och om inte annat så märker han det på mig ;)

    SvaraRadera