tisdag 11 augusti 2009

Har haft fullt upp som vanligt men så kommer man till den där dagen då man äntligen är ledig å vad ska man då hitta på??
Har precis bokat in en lunch med en kär gammal vän. Det ska bli riktigt kul med lite uppdatering!
I går installerader ett nytt kassasystem på jobbet och med det en massa programering i hjärnan som man skall komma i håg. Hihi undrar hur lång tid det tar innan "någon" ringer och har panik för att det bara piper.... eller nått. Synd att jag inte kommer i håg något.

Har faktiskt ett projekt som jag borde ha gjort för länge länge sen, måla fönstren vita i vardagsrummet min sambo har varit så duktig och bytt alla foder och golvlister och jag skulle måla fönster och karmar vita men tror ni att jag har gjort det....
Ska nog överaska min älskling med lite vit färg, så nog med bloggandet för idag!

bye!

2 kommentarer:

  1. Ni skulle inte vilja åka på IKEA med oss nästa helg??? =0D

    SvaraRadera
  2. Men hallå, vart har du tagit vägen?? =0/

    SvaraRadera