måndag 11 maj 2009


Äntligen lite skit under naglarna ;)

Har slitit med spaden hela dagen, men fint vart det.

I helgen fick jag en spydig kommentar om att en av rabatterna hade en "lite annorlunda" form. Ja, ok ska väl han skita i tänkte jag och kollade på rabatten och insåg direkt vad han menade. PINSAMT!! Jag har grävt om den nu och det blev superduper bra-Tack Mats =)

När jag hade grävt undan all gräsmatta och jord och äntligen kunde börja gräva ner plantorna (som är det roligaste) kom min granne hem. Han startade sin jordfräs och vipps så var vi klara samtidigt... Livets ironi eller?? Jag fick en hel del motion som kan jag trösta mig med i alla fall!


1 kommentar:

  1. Haha, lekt med spaden idag oxå???? Men fint som fan blev det..... Tack så mkt för hjälpen!!
    KRAM

    SvaraRadera