tisdag 5 maj 2009



Måste livet gå ut på en massa måsten? Mitt svar är nej absolut inte.

Nu undrar ni säkert varför jag skriver så här, det är för att jag är så trött på att nästan alla som jag känner säger och även jag ibland att "jag måste"... Men faktum är att det är oftast du/jag själv som skapar sina egna måsten. Tänk va mycket trevligare och mer motiverat det låter om man istället säger att t ex. idag vill jag städa eller jag vill gärna träffa den här personen, istället!

Jag vet att alla har olika "måsten" varje dag och jag inbillar mig att allting blir mycket tråkigare när man tänker måste det och måste det.


Imorgon har jag änligen lite sovmorgon hela tre timmar längre än i går och idag jag ska få sova till 7.00 jippi yeej!! Kommer ju att kännas super lyxigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar