onsdag 24 juni 2009

Det är härligt med sommar! Medans Daniel förbereder inför kommande kalla dagar gottade Agnes sig i den nya poolen. Vedhögen kommer att bli enorm innan det här är färdigt.... När jag tog bilden hade dom precis börjat att kapa och klyva. Så vi har att göra kan jag säga. Men jag har ju hela sommaren på mig att stapla ved. Jag behöver inte oroa mig för att jag inte kommer att ha något för mig i alla fall =)



Lill skruttan myser i sommarens bästa investering!
Förutom våran nya veranda förstås, den är klar men vi väntar på dörrar som skall installeras i köket. Jag längtar och väntar med spänning på att få öppna upp och ta mig en kaffe i morgon solen!
Jag kan göra det nu också men då måste man gå ut genom ytterdörren och runt,mysigt i o f men inte riktigt samma sak!

2 kommentarer: