torsdag 11 juni 2009

Regn, regn.....
har precis varit och släppt ut våran ponny och han kompis i det här piss vädret.Ingen av hästarna var direkt sugen på att gå ut i hagen idag men men lite frisk luft skadar väl inte ;)

Nu skall jag bege mig till Liljebergs i Orsa och inhandla lite nya regnkläder till våran minsting. Hon växer så det knakar! Kanske kommer det en ny regnjacka och "hoppar" på mamma också=) Märkte igår att min jacka tar in fukt och vatten och håller det kvar, inget vidare skönt kan jag säga efter två timmar i skogen... Man kan säkert köpa något tvättmedel som impregnerar jackan i o f men hur kul är det?? Såg även att dom sålde billiga skor där nu så vi får väl se vad som följer med hem! Stövlar hade varit skönt, de har jag ju inga. Hmm ja inköpslistan blir lååång och dyr. Tror att jag måste ta mid mig en sponsor om jag ska få med mig allt jag/ vi behöver =) någon som vill följa??

2 kommentarer:

  1. Jag vill också shoppa!!!

    Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera
  2. Jag hade gärna följt om det nu inte var så att assistenterna gärna vill åka i "min nya" mustang ;o)så jag lär väl spara pengarna åt mig själv.....

    SvaraRadera