måndag 1 juni 2009


Julia kommer att på börja på Morkarlby höjden till hösten och hennes "gamla" klass börjar i Noret. Men jag har bett om att få Julia placerad där på grund av ponnyn bl.a. Jag antar att hon kommer att sakna sina klass kompisar men som tur är bor dom ju inte mer än ett par hundra meter häri från ;) Hon har faktiskt varit och hälsat på sina nya klass kompisar och verkade riktigt nöjd. Det var nog många fler hon kände igen än va hon föreställde sig innan.

Känns galet att min "lilla" tjej ska börja HÖGSTADIET!!



Nu till något helt annat













Solen skiner och jag är ledig,såå ledig!!





Underbart är bara förnamnet... Har varit och kikat lite på Micke och Judiths valpar, dom är
leveransklara nu och har redan börjat lämna boet en efter en. Är dom inte goa??
Skulle så gärna vilja ha en tik, suck men det är bara att inse vi har varken plats eller tid jusst nu. Som tur är har dom redan sålt dom två tikarna dom fick ;)
Nu ska jag gå ut och njuta i solen av min ledighet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar