lördag 1 augusti 2009



Sitter och kuckilurar på vad jag ska ta mig för idag...


Som vanligt så har jag hur mycket som helst att ta i tu med.....men.....


Guuud va tråkigt!!


Har lite stora grejer på gång och det tar fantastiskt mycket tid av min tankeverksamhet =) Ska beratta mer nästa vecka.

Äntligen så har vi fått lite fint väder och det är bara att hålla tummarna för att det fortsätter, peppar peppar.
Ikväll när jobbet är över skall jag korka upp en flaska Cline och njuta en skvätt på verandan =)Får förmodligen slåss mer med myggorna än njuta men alla som är lite sugna på ett underbart gott vin är välkomna kl 23.15 ikväll ;)




Bye

1 kommentar:

  1. Tjena hotelldirektörn...grattis till nya jobbet, va spännande, det måste vi prata om över en flaska vin snart?!! =0)

    Duuu, vad gör ni med Ceasar och Harry på dagarna när ni jobbar??

    SvaraRadera