tisdag 7 april 2009

Det var inte längesen jag själv var tonåring (tycker jag) och det var det inte heller bara 11 år sedan... I går fyllde Julia 13 år!!! Jaaa jag var VÄLDIGT ung när jag fick henne och har nästan varit mamma halva mitt liv.


Men va roligt vi har haft det och va jobbigt det har varit. Jag var själv med henne första åren, ingen dans på rosor. Vi har haft det jättebra och vi klarade oss hur bra som helst trotts alla fördomar som jag möttes av..... gissa om jag känner mig stolt idag när jag kan dra näsan i vädret och visa dom vilken fin tjej det blev! och återigen jag klarade det!!


Skulle kunna berätta jätte mycket om hur det är att vara ung mamma men för att inte lämna ut Julia så väljer jag att inte göra det. Jag har alltid sagt att jag vill göra något för dom som hamnar i samma sits som jag gjorde och en dag kanske jag får det;)


En sak som jag lärt mig av detta är: Carpe Diem,

Det är jag som avgör hur min dag blir,kan jag göra någon annas dag bra är det en bonus!



















Min älskade Julia!!



3 kommentarer:

  1. men shit sikken donna hon blitt då=)
    ja...nu blir det för Daniel te å hålla grabbsen motandes från "döra" :)/hanna panna

    SvaraRadera
  2. anonym? va fan....haha jaja

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt va fort tiden går! Vilken fin tjej du har:)

    SvaraRadera