tisdag 28 april 2009

Jag hade lite tråkigt en dag... Så jag bokade en resa hit!!!
Inte lika flashit som det ser ut kanske, en 24h kryssning med Birka Paradise i lyxhytt med 3-rätters middag och fin frukost. Sist jag åkte båt var med Estonia=) Den här gången ska min kära sambo, syster och hennes Mats med. Min minsta syster fick inte följa för hon är för liten... Så irritrande, vi ville ju åka allihopa.
Men det är två månader kvar tills avresa så vi hinner ju komma på nått sätt att smuggla med dom. Å andra sidan måste ju "nån" vara hemma och passa alla djuren. Alla djur tillsammans är 4 hundar 3 kaniner 3 hästar 1 katt och då har jag inte räknat Emmys (Lillalillasyster) häst och hund=)

6 kommentarer:

  1. Ååå, låter superhärligt med kryssning i lyxhytt och allt!! =)

    Sv: Tack så jättemycket! Nu när det sakta börjar gå framåt så är jag i alla fall peppad att fortsätta, så ett tag till kämpar vi på!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det är ingen fara;)Kul att du är anonym =(

    SvaraRadera
  3. Heeej, va roligt med grillkväll vi kommer gärna... =0) Hör av dig när det blir dags!! =0P

    SvaraRadera
  4. invigning på lördag, vill du va med?

    SvaraRadera
  5. Vad duktig Julia är! Grattis till fina placeringar! =)

    Kramar

    SvaraRadera