onsdag 8 april 2009



Sååå typiskt..... Jag hade ju massor av planer denna dag! MEN vädret ville inte följa mina planer =(


Jaja vi får väl hitt på nå annat då! Min mamma kommer idag och hälsar på en sväng=) det var väl bara 3-4 månader sen sist. Ja det är så vi har det... Min mamma bor visserligen inte mer än milen härifrån men har alltid häcken full ;) Å andra sidan är jag inte hem till dom så ofta heller. Men jag ser ju så klart framemot att få lite besök.


Mina svärföräldrar bor faktiskt ännu närmare och dom är ju inte hit nå oftare hmm tro om det är något fel eller om dom bara är bekväma, Borta bra men hemma bäst??!!


What so ever....


Jag har i alla fall tänk att plantera lite idag och plocka påskris. I morgon är det dags att packa kvasten full med gosaker och bege sig!


Hoppas på bättre väder på blåkulla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar